PVV schenkt Dikke van Dale aan Commissaris van de Koning

Aanbieden_Van_Dale.jpg

De PVV in Zuid-Holland heeft woensdag 14 december een exemplaar van het Van Dale woordenboek aangeboden aan de Commissaris van de Koning. Dit naar aanleiding van het betichten van de PVV-fractie als leugenaars. Fractievoorzitter Henk de Vree: “Onlangs heb ik vragen gesteld over de straatterreur van Marokkaanse jongeren in Maassluis. In plaats van onze vragen te beantwoorden, beschuldigde de Commissaris van de Koning ons van “onwaarheden” in onze vragen, van leugens dus”. Toen de PVV om opheldering vroeg, kwam de Commissaris niet veel verder dan een warrig verhaal.

Op bovenstaande foto schenkt PVV-Statenlid Jeffrey Rijken de Commissaris van de Koning een exemplaar van het woordenboek.

Tijdens de vergadering van Provinciale Staten van 14 december heeft de PVV-fractie daarom een exemplaar van het Van Dale woordenboek aangeboden. PVV’er Jeffrey Rijken: “Met dit woordenboek kan de Commissaris van de Koning altijd opzoeken wat de betekenis is van woorden als onwaarheden, danwel leugens”.